Glad Lina :)

En glad lina idag :)
Igår somnade jag med ett leende på läpparna :)
Hur bra är inte det , för att vara mig liksom , haha !!
Åkte till jobb , nadira va tillbaks , vem ska jag annars sitta & lära svenska på rasten, hahha !!
Där vi jobba idag , renovera dom lägenheter , så ringde pappa direkt och bad han ringa dom .
Så fick jag numret till han som äger huset, så ska på visning imorgon :)
Men ett problem , den är klar 1 Dec :O !!
Men tänk totalrenoverad , balkong , bra läge & 2 rum & kök  , och hyran ligger på 5100.
Det är fan perfekt till mig ..
Så ska och kolla imorgon vid 11 :) och tycker jag om det & allt e bra så får jag kontrakt nu direkt.
Men vart ska jag bo till 1 Dec  :/ !!
En sak som är ganska bra om jag skulle kunna bo hemma till dess är , att då kommer jag kunna köpa alla möbler jag vill ha :) .. 
Och första veckan i Nov , ska jag gå i skola i malmö för att ta körkortet :) ...
Det börjar gå uppåt nu , så ska bara låta allt ha sin tid nu och inte stressa så blir det mer än PERFEKT :) !
 
Så det blir ingen stress & inga måste , nu får jag andas ut och fixa så allt blir perfekt i stället för panik alternativ hela tiden. Som jag & Rebecca sa , så länge jag har lägenhet till nyår så vi kan ha vår mysiga middag så är det lungt ! haha .. men jag måste även hitta mig en man då , annars känner jag mig lite utanför , hahaha !

Jag & Rebecca prata lite gammla minnen , efter hon vissat bilder , när vi va på retro.
Ursäkta , men i mitt blonda hår & havsblå ögon & några kilo lättare, va jag fan riktigt sexig . HAHAH .
Och mitt självförtroende va på topp , vilket va ännu bättre ...
Nu mera orkar jag inte ens bry mig hur jag ser ut :O badbad !!
Ska börja motionera och funderar på vad jag ska göra med mitt hår :O Ajjj !!!
Fan vad detta lät ego :D Hahahaha ..
Vill inte ha tillbaks mitt gammla liv,  men mitt gammla lina ... :)
They say you can turn a bad girl good , thats true :D

they say she needs to slow down
the baddest thing around town








Det är iallafall det jag vet att jag vill ha :D

42 tums , Så snygg :)





Fast i svart kanske brun , beror på hur golvet ser ut :)



Nu ska jag duscha sen ska jag vila , vila  sen till rebecca lite kanske :)

Kommentarer
Postat av: boockas

det går bra nu, biitch det går bra nu :) hihiih, skoja! sant sant, bad girls can be good :d Look at us. Men du kommer ändå vara min biaaatch <3 älskar dig

2009-09-09 @ 18:47:51
URL: http://rebeccathell.blogg.se/
Postat av: kalle anka

haha denna ska jag ha när jag tränar ;) kidsen blev iallfall speedade av den:)

2009-09-10 @ 10:02:43
Postat av: Lina

Kalle balle , dom blir speedade av allt för fan ! börjar fundera på om du spetsar frullen till dom ! hahah ... Älskar dig masssor

2009-09-10 @ 14:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0