Love ..

Igår jobbade jag :) sen hem satt lite vid datan.
Tillbringa halva kvällen genom att prata med en jävla idiot !
Jag skulle kunna dunka mitt huvud i väggen för du är så jävla dum asså !
Efter mina nerver börja gå igång , satt jag mig med syrran kolla film & myste :) ..
Idag vakna jag cp tidigt , har ju fått ett antal smällar av syrran under natten , hon sover som ett lejon. haha !
Har vekligen inte gjort mycket , suttit här , drukit kaffe kaffe & kaffe !! Skönt att slappa :) .

Gud vad jag saknar att ha någon att gosa med :(
Som jag & rebecca snacka om , par middagar och sånt :(
Eller ha någon att laga mat till någon att göra saker för :,(
Det är sånt jag saknar så hemskt mycket !

Mammasen sa idag .
När ska du hitta dig en kille ..
Det kommer med tiden , måste va den rätta .
Inte lust med massa trams längre . ska det va så ska det va för alltid.

Nu ska jag börja städa lite :)

Bästa texten som finns verkligen.
Denna ska jag ju sjunga på mitt bröllop har jag alltid sagt , haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0