Love it ...

Underbar dag igår :)
Slutade tidigt , hem & duscha & snygga till mig.
Rebecca , Lina & Claudia , var ute på väla , så kom över för lite mat :) 
Satt i solen och njöt ett ganska bra tag , sen in mot stan :)
Rebecca drog & träna , claudia hem & plugga.
Lina & Lina - Jaa , kaffe är väll livet .
Blev en runda runt hela stan :P . hahaha från Söder till citycity ;P 
- Vaa , vaddå satt inte ni på mezo  ?
- Jo , det var innan det , haha ! 
Sen träffa vi susanna , yra lite & sen hem till henne .
Satt & hade panik ett litet tag ,sen jäklar fixa sig allt .
Det var så längesen jag var SÅ glad som igår .
Hade gärna lagt in ett ljudklipp , men ni kommer tro vi är sjuka .
- Hej det här är Lina & Lina från .... nytt.  hahahaa . 
Saknar våra skratt kvällar , hhaaha . 
Somnade som små barn i soffan efter sjukt mycket flabbande & fjantande , haaha ! 
 
Jag vaknar upp på morgonen eller natten vet inte riktigt vad det var ..
Helt chockad , drömde helt underbar dröm om en person & tror människan ligger in till mig ,
Men det var ju bara Lina , ahahha !! 
Och det sjuka är att människan jag drömde om , känner jag typ inte ! 
Aldrig träffas , pratat på internet bara . 
Tror jag håller på att bli galen , hahah !! 
Härligt när pappa är på semester , slutar tidigt varje dag ! :D
Nu ska jag göra lite mat ,och susanna kommer över :) 
Jag e ledig till Söndag , hur nice är inte det :D 
Så vet inte var jag kommer befinna mig . 
Köss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0