Lördag

Ibland känns det som man vill ha det omöjliga, något man tror man kan få men som man samtidigt vet att man aldrig kommer att ha. Men man ska alltid göra ett försök. Hade det varit för ett tag sen hade jag haft panik ,varit helt galen men jag känner mig så lugn & säker just nu , vf vet jag inte. Har börjat inse att allt tar sin tid & allt har sin menning :) eller beror det på att jag drukit ett packet zogas kaffe “15 liter kaffe med andra ord“ & 5 packet cigg på 2 dagar , hahahaha,mitt hjärta kommer stanna snart . :p iallafall börja dagen med jogging rundan , sen målning & ut till väla köpt jeans & tunika , avsluta med en kaffe på th . Sitter här nu försöker ringa min bror , ska bort till rebecca & steffi för film :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0