I can ...

Igår blev det matlagning & bakning :)
Och film med syrran , som vanligt .
Fick se en speciell person med , en kort stund.
Men för mig räcker det , för att bli glad :)

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Sen blir det lite jobb & till kyrkan.
Och kolla lägenhet kl 15.00.
Jobb som vanligt nästa vecka , buuuhu !!;P


När jag ser dig vill jag bara springa till dig.
När jag känner din doft vill jag bara ligga brevid dig & njuta .
När du surar vill jag bara hålla om dig och retas lite med dig.
När du ler känner jag hur glädjen sprids inom mig.

Baby can I hold you tonight
Maybe if I told you the right words
At the right time youd be mine

I love you
Is all that you cant say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like I love you I love you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0