Hård dag ....

Det blev ingen rolig dag alls , som jag tänkte :( !!

Kom till jobbet , var JÄÄÄTTE MYCKET 9000 kvm !!
Och älskade pappa gav mig ansvaret att hålla koll på att allt gick rätt till :(  .
Mitt huvud sprängdes , jag säger en sak och som gör tvärtom kommer 50 gånger, ska kissa & röka.
Och jag gav alla en sida var, när jag kommer för att kolla så allt går framåt , står alla jävla dårar på
samma stället & gör samma sak ?! . Vad är det för menning liksom.
Efter sagt till dom snällt & fint typ 6 gånger,
Fick jag ett jävla damp , vill bara slå dom med något hårt i huvudet :(
Jag hatar att va sån satkärring , men va fan inget hände på 3 timmer och då fick jag nog asså.
Sen när jag hade skrikit lite på dom , gick det undan !!
Har jobbat 9 timmar i sträck som en galning, kanske pausat 20 min , hela min kropp är så trött :( ..
Hatar byggstäd , så jävla hårt & det är så enormt smutsigt :( vill verkligen inte fortsätta imorgon :/ .

Har duschat 30 min efter jag va täckt med damm :/

Nu ska jag äta & bara ta det lungt , jobbar 6-14 imorgon med .
Sen jag jag till mormor lite & ta med henne till kyrkan tänkte jag:)

Hoppas alla har en trevlig lördag :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0