Happy

Lina är glad , glad :) sitter sjunger & väntar på att suz ska bli klar , har tvingat med henne idag på min joggin runda , haha . Im back in the game :D senaste tiden har jag skitit helt i hur jag sätt ut men nu är det old lina som ska tillbaks , börjat jogga ska fixa håret naglar hela rubbet :) blir så när jag är glad :) annars sitter jag bara inne o deppar , men det e över :D imorgon blir det SHOOOPPPING :d kanske träffa desi med , det kan bli kul :) Just nu känner jag så mycket glädje inom mig så det pirrar i hela kroppen , längtar till min lägenhet är klar , tills allt bara är perfekt , föir varje dag blir jag gladare så underbart :) ska inte låta er trycka ner mig mer , aldrig igen . Problem nejnej finns inte för mig mer , bort med allt sånt ..... Nu ska jag stutsa vidare :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

KÄR KÄR KÄR , MEN ENDÅ PÅ ETT VIS SOM ÄR KONSTIGT ;) / DANII !

2009-09-24 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0