Free ......


Vad har jag gjort dom senaste dagarna , jo varit med min älskade boockas :)
Idag luncha vi , kina food , mummma  ! :)
Sen hem till mig gjorde paj & kaffe , häärligt .
Är verkligen glad att jag har dig , som får mig att tänka på annat :)
Och på tordag är det du som sitter vid min sida & det betyder så mycket :) .
Annars har jag jobbat , mindre kul , hihiih !!
Men tor & fre är jag ledig , hur nice är inte det :)

Lägenhet
Ja , som sagt tycks jag inte hitta någon.
Och för första gången i mitt liv gör jag ett vettigt beslut.
Jag ska inte ta någon förrens jag verkligen vill ha den .
Så ska inte stressa , utan försöka andas ut ! Försöka !!!!

idag våga jag ställa mig på vågen .
Jag fick en chock , jag har gått upp 4 kilo på 4 veckor !
Jag ska aldrig mer ha semester ! , det är ju jätte mycket :(
Har jätte ångest & nu är det diet asså "lär ju gå bra , hahah !"

Nu ska jag duscha sen kolla film med lillan (L)



Tuffingarna , hihi !!
Saknar sunny folk ! :(


Kommentarer
Postat av: kalle anka

JAG vill med ha kina mat ifrån det där lilla stället på söder dregglar

2009-09-03 @ 12:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0