Det går bra nu ...

Jag har inte varit så här glad på  , humm jaa ca 4 år !!
Jag berättade ju om lägenheten , Var där idag !!
Och den blir MIN MIN MIN ....
Så jävla mysig va den med . Och allt allt blir nytt , fönster, golv , lister , spis kyl  asså verkligen allt allt .
Ingen annan som snuskat ner liksom , haha . Skit mysig liten balkong med mysig utsikt ner mot söder ,men en sak är störig man hade sett havet men så klart längst ner vid havet står ett fet hus , kanske ska spränga det ! haahaha.:) Men en sak är jag lite orolig över , för jag har ingen anning om hur lukorna kommer se ut i skåpen men det kommer nog va i min smak eftersom allt annat är det :D  
Och det blir klinker & kakel i massor , LOVE IT LOVE IT ! Lätt att hålla fräsht , ja jag e galen !
Är verkligen super glad , jag hitta något jag ville ha & jag fick det , känns underbart ! :)

Och dagen börja perfekt , möte upp nadira kl 7 som vanligt jobba 1 timme , sen köpte vi frulle satt med hennes  vänner och åt frulle , - Mycket bra lina , du lära hon svenska , hahaha !!
Skit bra att ni med kan svenska , Hahaha .. men dom e jätte gulliga :)
Sen jobba vi till 12 , sen kolla jag lägenheten & sen fick jag sluta .
Älskade älskade pappa <3 ibland är han bara för snäll mot mig :)
Hem gjorde god wokmat till mig & lillebror :)

Det känns som att allt verkligen börjar gå bra nu :) .
Flyttar 1 dec , till min underbara lägenhet , hihi .
I nov ska jag ta mitt körkort .
Fira julen i sälen med älskade kusiner & syskon + mormor .
Sen är det bara en man & hund som saknas , haha .  -JA rebecca en Hund ! haha
Hund är lätt att köpa & man det får bli en hemlis hur det går
Nu ska jag kolla lite tv faktiskt :)
Fika ikväll med flickorna !!

Ljus eller mörk :O !!
Saknar mitt blondhår enormt:( !
Var 3 årsen snart tror jag som jag färgde det svart :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0