aj aj !

Jag trodde det var omöjligt att ha sådan smärta !
Gjorde så ont att jag inte ens kunde gråtta.
Ville bara rymma från mig själv !
Någon som jag aldrig skulle kunna göra om.
Som tur hade jag min älskade Rebecca som satt brevid mig ,
ävenfast jag kräktes & gav konstiga ljud ifrån mig . haha !
Lina kom även förbli lite (:
Sen när jag kom därifrån stack jag & boockas och käkka !
Ja det stanna inte länge , det va som ett vattenfall , uscch !!
Just nu har jag inte så jätte ont kommer lite emellan åt .
Har sovit som ett litet barn halva dagen , trött efter allt morfin.
Men ska duscha sen hoppa ner i sängen & kolla film med lillsyrran !
Ledig från jobb imorgon med , känner att det e bäst så.

Tack älskade vänner för ni finns här för mig <3 !
Rebecca - Tack verkligen för du fanns vid min sida idag.
Och du vet allt löser sig :) det ska vi fixa , hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0