1 timme

Som är guldvärd ! :P
Gick 1 timme tidigare , så jag hinner vila lite innan det blir jobb igen.
Så tråkigt utan nadira på jobbet :( , har pratat 4 timmar i tele & lyssnat 4 timmar på en låt  :) ! ! haha .
Tur jag har min älskade kusin , som får nackspärr pga av mig <3 !
Vet ni vad,  jag har aldrig haft en riktigt riktigt jul , men !
Detta året blir det nog hyra en stuga i sälen , syskon , mormor & kusiner !
Riktigt svenssonsvensson , mohha !! Men låter riktigt mysigt :)
Och om inte det skulle bli av , får det bli London eller något annat mysigt :) .

Funderar om jag ska med till dk , på reunionen ..
Beror ju helt på om jag får lägenhet innan dess .
Just nu vet jag INGET , det gör mig helt totalt galen..
Saknar så mycket att gå upp på morgonen i lugn & ro ..
Laga min egen mat , tvätta min egen tvätt , bara göra som jag vill.
Just nu sover jag på en soffa & vaknar 20 gånger per natt , vilket gör mig ännu mer galen.
Lyssna på massa skrikande ungar , min syster tar i sönder mina kläder . 
Men & andra sidan är hon så söt när hon kommer på kvällen - God natt lina , älskar dig ..
Eller sitta & lyssna på lillebror när han babbla om allt.
Eller när fanny kommer & lägger sig och vaktar mig på natten :).
Men allt annat gör mig helt galen ! :( ..

Nej nu ska jag vila 15 min sen duschen sen jobb ..

Låten som spelas i mina öron 24/7 , somnar med den & vaknar med den !
Ni får gråta , så underbart fin låt ..
 


Denna får hjärtat att stanna med :) ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0