Yes ...

Ni sliter mig i stycken , varje gång jag reser mig trycker ni ner mig , men allt det kommer få sitt slut nu.. Jag försöker att inte vara så idiotiskt snäll & gå på allt , försöker stänga av hjärtat ibland , man kan inte godta vad som helst . - Du kan inte hindra, att oro & bekymmer fluger som fåglar over ditt huvud . Men du kan hindra att det bygger bo i ditt hår ... Och vissa människor borde inte öppna sin mun , det kan ni göra när ni vet hur det är att vara en kvinna och inte en flicka . När ni har ett heltids jobb , ska tvätta , städa laga mat , familj ,vänner ja allt , då måste man göra val ibland och jag är inte som dom flesta svinen och skiter i att städa el tvätt , för att ha kul ... Tyck va fan ni vill ,men det är sån jag är ,kalla mig kärring , tant el vafan ni vill men jag vet vad jag är och det är en kvinna som kommer bli en riktigt bra hemmafru ... alla har gått mig på nerverna senaste veckan & nej jag tänker inte få utbrott el deppa för det ... Men acceptera mig för den jag är el skit idet , jag accepterar er för dom ni är . Jaa och nu ska jag sova 21.20 en lördag , fyskam tant lina ... Ojj vad många tar åt sig nu , om alla som tar en liten bit var så blir det inte så mycket , för många pratar & för många glapar ....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om detta handlar om vår diskussion ang man strävar efter att vara hemma fru eller inte. Att vi skulle tyckt ner dig och inte respektera din åsikt igenom att inte tycka som dig? Vi har vår åsikt och syn på saker, och måste framföra dom även om du inte tycker som oss. Nu råkar det vara så att det är fler än jag som inte tyckte som dig. har är absolut inget trycka ner.

2009-10-11 @ 22:25:22
Postat av: Anonym

Ni :)? Kan ni inte skriva namn ? Trodde jag kände er bättre .. Nej handlar inte bara om er .. Men jag ber inte er hålla käften , ävenfast jag tycker ni har fel... Och jag har märkt att bara för jag inte har all tid i världen , så finns man knappt . Testa ni hur det är att ta hand om allt sj i livet , då lär ni inse att det inte är en dans på rosor och kan ni inte acceptera hur jag är och snea mig pa det sättet , bra gör ni det ert val ....och trött på allt snack som går ,alltid nån som glapar och allt kommer fram . Intye jag som surar

2009-10-12 @ 06:54:33
Postat av: Lina

Det är jag Lina som skrev det, namnet kom inte med. När har vi bett dig hålla käften för att du strävar efter att bli något annat?

Vad har det med saken att göra att du tar hand om allt själv?

Och vadå inte finns? Jag har hört av mig till dig, men du måste ju verkligen ha någon tid över alls efter som du inte svarar. Och jag vet fler som hört av sig till dig och du inte svarar.

Det är ingen som surar.

2009-10-12 @ 11:25:19
Postat av: rebecca

vi har inte sagt att det ska vara en dans på rosor, men om du menar gången vi snackade på donken så tyckte vi andra bara att det var en konstig idé/dröm/längtan att bli något sådant som du sa. men Vi ser väl inte ner på dig för de? eller tycker dy är konstig? Vi sa ju bara sm vi tyckte, som du också gör...



Är du trött på att det alltid är något som kommer fram eller någon glapar? kul då att kajsa skrev till mig på facebook att hon hade hört från dig att Math inte fick sitt visum.... inte så kul för mig liksom. Okej kajsa har gått igenom samma period själv, men ändå?

2009-10-12 @ 12:01:59
Postat av: Anonym

Orkar inte ens disskutera - och jo folk sa hållkäften. Skiter i vilket faktiskt ni svara ju inte sj igår , efter ni fråga om ni kunde komma upp & jag kunde inte.hum. Det sa jag för att hjälpa vilket jag inte borde eftersom du jag & daniela är lika bitchiga ,glömt det eller? Men jag är inte den , det mina vänner älskar accepterar jag ävenfast jag kanske inte vill .....

2009-10-13 @ 06:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0