trevligt ..

Heej :)

Kom hem för ett tag sen :)
Blev malmö igår , åkte dit med susanna , men hon bara stack !
Så där satt jag med en massa människor , som jag inte kände , "inte likt mig".
Men det blev snabbt ändring på det, jätte trevlig var alla :)
Var på något ställe som jag inte vet vad heter , sen blev det lite efterfest .
Och vid 5 ? , åkte jag med emelie hem till robin för att sova .
Som vanligt vaknar jag tidigt , inget ovanligt , haha !
Så åt vi frukost & prata osv , sen vid 3 åkte jag hemåt :) ..
Blev jobb direkt, kände mig som ett svettboll , helt äklig . hahah
Men nu har jag duschat , loveit ! :)
Iallafall helt nöjd med helgen , brukar ju bara sitta hemma den senaste tiden . :(

Nej känner inte alls för att sitta här & skriva mer .
Måste beställa ny platång :/ fötsår inte vad som hänt med den , den är ju gansk ny och den kosta ca 1300 , och nu blir den inte varm :/ humm , riktigt störrigt !! kanske man har garanti '?? . Och mitt bankomatkort har gått sönder !! grr jobbigt ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0