Tisdag ..

Guysen har varit i tyskland , kom nyss hem , SPRIT SPRIT SPRIT , överdrivet mycket .. 50 olika flaskor , vin , öl , cider . Pohhh dricka för ett helt år !! . Bror har ju köpt vin till mig , hihihi :)

Själv kom jag nyss från jobb , jäkligt sliten . !!

Gud , vad folk är falska .
Bara för man själv gör skit för sig behöver man inte försöka göra det för andra ...

Iallafall , fick jag lite paus mellan jobbet så stack hem ,tvätta och  rebecca & pamela komförbi , åt lite köttfärs & spagett , love it . hhahaha ..

Vill ha kärlek & mys och allt vad förhållande innebär .
Saknar verkligen att somna vid någonsida osvosv , var evigheter sen .
nya nunna det är jag:O !!

Hahah nej måste äta lite är HUNGRIIIIG !!

puss :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

NUNNA?? du jag är fan OSKULD igen!! hahaha

2009-10-28 @ 01:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0