Måndag ..

Respekt ?
Nog ingen som har !!
Sjukt irriterad
Nr 1 - smarta jag har inte ställt om kl på mobilen ! Hej nu sitter jag här som en idiot i en timme.
Nr 2 - Någon idiot har gjort slut på kaffet & kan inte öppna sin mun.
Nr 3 - Cpgastarna här , har hållt mig vaken halva natten ..
Nr 4 - JÄVLA IDOTERNA HAR MONGAT MITT F PÅ DATAN :@

Blir så jävla irriterad i bland asså.
Min bror hade sin tjej här & kennie sin ? , ja jag vet inte .
Iallfall så sa min bror skit kaxigt till mig vi ska sitta här så du kan sova i kennies säng, nejtack .
Klart man kan sitta & drick osv , men man kan ha lite respekt för fan .
Behöver inte maxmax ljudet & apa sig !
Lär väll få stå ut med detta hela veckan , alla småbarn har ju lov !!
Grrr , vill bara ha min lägenhet nu asså !! :( :(

Jäääättte trött :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0