Godmorgon .

Godmorgon :)

Igår jobbade jag & sen blev det massage , tog med mig mormor  med :)
Hon var nöjd & 10 år yngre , hhaha !
Sen möte jag upp daniela & mimmi på soda för lite mat :)
Upp till storeror , men alla är ju så jävla bittra där , så vi stack ocg hyrde film och hem till daniela :)
Nanna hos henne i natt - ticktack , hahha !
Älskar mina tjejer <3 ! !

Nu sitter jag på jobb med nadira , höhöhhö !!
Äter min kanelsnäcka ,som jag fick av snyggingen på statoil , hahah !!

Kan inte hitta min solbrillor :( , asså jag är verkligen mega rädd om dom :( Så ja vet att jag till 100 % inte gjort av med dom har bara haft dom hos min bror , och nu är dom borta !! Om jag inte hittar dom idag kommer jag börja gråtta & sen mörda !!


Idag blir det 14 timmar pass , inte roligt :(  & imorgon 9 bara , så det blir shopping på kvällen :D

nu ska jag fortsätta jobba , Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0