Fredag ...

Gud , vad ja jobbat idag , helt död i kroppen !
Började morgonen med jobb i turbo fart , för att hinna upp till Rebecca.
Satt hos henne ett par timmar , gummsi :)
Sen Jobb igen ett par timmar , förbi pappa för att slänga i mig lite mat & åter til jobb.
Nu är jag hemma , tvättar & städar !! Hatar fredagar ibland , haha !!
Rebecca kanske kommer förbi på lite mat & idol , om hon känner sig bättre <3 !

Sitter och lyssna på melissa horn , det är en del av söder !
- Maxa musiken , sjung & städa , Livet på söder liksom :P
Måste erkänna att jag saknat att bo här på något sätt .
Men Nu är det jag , danne , kennie & alex , lill mamma kommer man ju bli . haha .

Sitter även och tänker på en viss person , som verkligen är förrvirande .
Vi pratade ganske mycket i telefon & msn osv ., sen bara slutade vi .
Och pratade på msn för någon dag sen .
Men om man saknar en person el vill träffas , tar man inte tag i det då :S

Nej , boockas ska komma nu :) yeehii , så ska springa ner i tvätten , sen ut och möta henne och en runda på Oj.
OJOJOJOJ DANIELA , HAHHAHA . Kom och tänka på det :P


Så här såg det utför mig för ca 1,5 månad sen , men boockas är en stark kvinna & klara sig utan ,
dom starka grejorna :P hahah


Och här har vi vår favorit grej , som vi ville sno med oss hem , hahah !!



Ha en super Fredag folk :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

haha OJOJOJ :) Bästa

2009-10-17 @ 13:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0