Fredag !

Fredag & veckan har gått väldigt fort tycker jag !
Började dagen med jobb från 7- 12 & blir 16 - 21 med :( uhh .
Jobb hela helgen med , inte kul alls !

Igår gick jag med min plattång till araben här nere "data&tele butik" hhaha.
Men pappa & danne lämnar alltid grejor där så han skulle kolla på den till mig.
Så ringde han idag , han har typ fixat den .. Är inte lika varm som innan men den funkar .
- Du , platta blött ?
- Hahaha what ?
Så rolig svenska , tydligen har det kommit vatten/fukt in i den :( ..
Men han har tagit bort det på någon vänster, så den funkar som sagt okej .
Älska söder hoes ,  hahahaha !! :D

Ska kräva löneförhöjning i idag , önska mig lycka till , haha :D
Tycker jag förtjänar det, när kunder ringer och tackar & säger att
jag var jätte duktig och dom vill inte ha någon annan.
Då kan jag lätt för några lappar mer i månaden :D .
Och jag ska ta mitt körkort, sen firma bil . höhöhöh .. 
Synd bara attjag hatar , hatar jobbet !!  

Nu ska jag fixa mig :D
Köss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0