försov mig...

Igår somnade jag vid 10 kanske , var mega trött .
Vaknar upp & det är sol ute , kände hjärtat börja springa iväg ..
- LJUST ? NEJ ,ALLTID MÖRKT NÄR JAG VAKNAR .
Tar upp mobilen , avstängd , shit - Jag har försvot mig 08.39  , AJJ !!
Har 5 min att ta på mig , Måste sätt jävligt rolig ut ,håret i en toffs & leggings med en skynklig tröja !!
Springer ner för trappan ser ut som fan & cigg i munnen , HAALLLÅÅ SNYGGING ! HAHAH A..
Försover mig kanske 2 gånger per år , så det gör inget direkt , och jobbar ju efter mina egna tider för det mesta :)

Nu har jag nyss kommit hem från jobb ska duscha & byta outfit , hahah .
Har lite jobb nere i stan , så behöver inte se ut som jag gått upp ur sängen för 5 min sen . haha..
Och är så jävla förkyld , varit så här nu i 1 vecka :/  och det komer från & till , lite jobbigt .

Vet ni vad , jag vill ju verkligen sluta röka .
Och idag har jag bara rökat 1 cigg :) känner mej stolt faktiskt ..
Ska käääämpa :D

Puuss !!

Sandra längst upp til vänster ,  stora syrran . hon blonda har jag ingenanning vem det är:P hhhaha
Lillebror tobbe & jag längst ner . Så gullliga , viisst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0