:(

Hur deppad kan man  vara igenligen :( ?.
Dagen började ganska bra pigg & glad , sjöng lite för mig själv som vanligt på jobb , haaha .
Sen hem  & fixade till mig & stan med daniela , hade mega mycket jag skulle köpa .
Men fick en sån depp kick :( !! Det är kallt , ensamt & ENSAMT !
Blir så ledsen och känner mig ensam , när jag ser folk gå hand i hand .
Saknar verkligen den där kärleks känslan ...
Att ha någon att mysa med , någon att ta hand om & tänka på , någon att dela allt med :( . . 
Uscch , vill inte tänka på det , kommer börja lippa till slut !!

Ska iallafall , jobba lite snart :(
Trött på att jobba så mkt med.

Och jag har börjat spela igen :@ , det är något konstigt med det .
Så fort jag e deppig springer jag ner och spelar ,
Hur slutar det? . jaa som alltid . BAD !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0