....

Hej .
Död eller levande ?
Just nu vet jag inte ,  kom från jobb kl 4 , in i duschen & tänkte sova 1 timme. men det va omöjligt.
Telefonen börja ringa ! :(
Ska börja tvätt & iväg till jobb igen om 1 timme :/  Och jag är verkligen super trött idag, har en hemsk dag . Tankar som snurrar , värk , för mkt på jobb & jobbar med sniglar , va så arg att jag börja gråtta till och med !

Jag saknar gammla Lina , glad & pigg , ville alltid åka på äventyr , hade alltid något på gång .
Nu ? , jaa det händer verkligen inget inget .. Har inte ork eller lust .
Och alla "gammla" vänner , jag saknar all skit & allt bra vi gjorde , alla dagar, nätter kvällar tsm .
När vi satt på nätterna och kunde komma värsta sjuka grejorna , haha !!  
Haha eller när kush lärde mig & suss en grej , sen satt vi hemma i 1 vecka i mitt fönster och försökte själva,
 haha det va grejor det ... :(   
Okej det va väll inte bäst för mitt liv , men jag var alltid glad då , saknar det :(

Imorgon är jag ledig på dagen iallafall , blir jobb på kvällen .
Så tänkte klippa mig , sola , fixa naglar & gå till massören , helt enkelt bara njut !! :)

Puss ..

Jag & rebecca  gammal bild ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0