ONE STEP ...



Vi börjar med detta

- FUCK FUCK , Alla galningar , Mobilen börja ringa kl 6 efter det har alla ¨galningar fortsatt .
Jag är ledig , kan man inte få sova då !!

Så nu fick jag det sagt :)  Är som sagt ledig nu på dagen , börjar vid 4 !
Sen är jag ledig heeeeeeela helgen !!
Vill ut ut ut ut och göra massa grejor men samtidit inte .
Typiskt mig liksom , hahha  !!
Ska ringa suzi nu & planera lite ... har massa förslag .  Gbg H.stad malmö !!
Vill till david guetta i malmö , men som vi sa , ALLA KOMMER VARA DÄR & det innebär , problem problem i massor , hbg malmö landskrona & massa andra  på samma plats , LYCKAT ! Nej .. Känner att jag orkar inte med problem just nu.. men om vi går så blir det med adnan & dom  , så då slipper vi alla galningar !!
 Men får som sagt se , kanske jag ska ha en hel helg för mig själv .
Träna & grejor . det behövs ju faktiskt lite , hahaha!!
Är enormt sugen på att åka över till dk med ..

FÅRSE ! vad jag känner för senare .
Nu ska jag fortsätta städ , tänkte städa pojkarnaS rum idag med , små svinen , haha !!

Och nej,  nu ska jag hitta mig nått nytt , helt helt nytt ! :D

pusspuss ! :)


Jag & Storbror & kennie & daniela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0