Helllu :)

Tjingeling :)
Vad har jag gjort senaste dagarna , JOBBAT JOBBAT JOBBAT , extremt stessigt !!
Annars rullar livet på :) , trivs bra med mina små pojkar jag bor med :)
Sitter med kennie nu i köket , rökar som galningar , sitter vid varsen data & kennie mekkar med sin nya mobil , som vi nyss var nere i stan & köpte , Osnygga killen som jobbar , graauuw ! hahahha !!

Längtar så mycket tills jag får min lägenhet :)
Vet exakt i minsta detalj hur jag ska inreda , eller nja , badrums spegel är ett problem eftersom väggen är rundad , så får nog ta dit nån nisse som får göra en speciell spegel :).

Fick en obehaglig känsla idag :/ . satt mig på msn en stund på jobbet idag ,
Pratade med 2 personer bara .
A - en väldigt speciell person.
B - en person jag har intresse för .

A - gör mig helt förvånad , förrvirad & osäker . Jag vet att jag lätt faller dit igen.
Blir liksom så här varje gång , men det finns så mycket speciellt mellan oss .
Så det är svårt att bara glömma . men det är en jobbigt känsla .

B - Helt osäker på den personen , men jag får verkligen en så härlig magkänsla & han får mig att skratta :)
Och jag vill bara utforska mer & mer , men känslan när vi inte pratar , hum ? jaa det är väll inget jätte speciellt då .

Nej nu ska jag in i duschen , har ont ont i hela min kropp :(

take care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0