yes !

Hej :) !
Onsdag , torsdag , fredag , lördag , söndag , måndag , tisdag !
Alla dagar jobb ! Kommer alltid in i såna här perioder där jag jobbar 24/7.
Nu sitter jag hemma har nyss kommit från jobb , ska duscha & springa i väg och jobba lite till !!

Annars gör jag inte alls mycket , igår va mimmi & daniela här en sväng , det är väll veckans höjdpunkt , änså länge :)  Imorgon fyller ju mormor år , tänkte förska hinna baka en tårta och gratulera henne men imorgon jobbar jag 7-16 - 17-23 , hur ska jag hinna ? :/

Aja orkar inte sitta här och skriva !
Men nu vet ni att jag lever iallafall ;P höhöh. ..

Hur bra är inte denna !!!



puss.

Kommentarer
Postat av: mims

wiiie du har uppdaterat :D hihi. shiit vilket arbetspass! jag hoppas du får litta sovmorgon imorgon! puss :)

2009-11-11 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0