Why !

Vad hände ?
Jo smarta jag skulle gå in och ändra en sak på bloggen !
Allt försvinner , AAAJ !
Så nu har jag försökt fixa till den så gott jag kan :/
Men får inte upp någon bild & färg på vissa texter :( NÅGON SOM KAN ?!

Sitter här röker & dricker kaffe!
Manne ringde nyss , HAHAHA !!
Han ville bara säga att det vara kaos igår , så jag kan skratta för mig själv hela dagen!
Black Lina , hahahaha ! :D

Och pratar med min tjockis martin :)
Gud vi är så lika , och han är bara så go människa.
Sån som man kan berätta allt till , gråtta till , så underbar .
Vi måste börja ses oftare :( så vi kan gråtta & äta , hahah !

Nej nu ska jag in i duschen :)
Sen vet jag inte vad som händer ?!

Puss !

Och hoppas lille vasko kommer ner snart :)
Evigheter sen man såg honom :/ ! ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0