uhhh..

asså vissa folk är ju bara så IDIOTISKA , ska inte gå in på några detaljer ,
men fan man skulle vilja kicka vissa i huvudet med en fett box! :@

Annars går livet nice :) , rebecca har jobbat med mig nu 3 dagar :) haft lite , lite folk.
Så ringde min boockkäss :)
Softat har vi verkligen gjort ,haha :)
Och kom nyss hem , vi drog till tandläkaren och sola :)

Imorgon ska jag till tandläkaren , få smärtstillande piller :) Sen fixa det mest som går :) .
Så jag slipper betala mellan 10-15 000 . lite lättnad ! '
Och min älskade boockas , ska komma , för jag får inte vara själv sa dom man kan bli lite groggi , haha !
Tur jag har min boobbs <3 !

Nu ska jag duscha sen jobba 1 timme och sen ska jag sova hos någon idag !
Vill koppla av lite från alla ,och vill inte till jobb imorgon :/ .
Blev lite bråk idag  :/ , jobbet delas upp helt fel och allt faller på mig , orkar inte jobba för 2 personer.
Så nu sa jag verkligen i från och då hade jag tydligen skrikit , vilket jag verkligen inte gjorde , ajaja !
dont care, jag har rätt och ska folk ha samma lön ska man jobba och inte fika & slö hela dagarna !

I helgen blir det FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST (:
The old Me , saknar :( !



Köss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0