Sveriges polis !

Sveriges polis , det är ett gäng misslyckade horungar !
Gud , hjälp mig så mycket jag hatar dom !
Och dom tror dom är så tuffa för dom springer rundor i sina uniformer utan den är dom INGET !

Min bror & hans vän hade gått hem från en kompis igår , (vi bor i björka !)
Och enligt polisen är det jätte mycket kriminalitet där.. FEL FEL FEL !
Jag har växt upp där och så är det verkligen inte.
Älskar området & älskar att jag växt upp där !
Kommer ihåg den gången jag råka ut för lite felsteg (inget vi går in på här ,tack ! )
Frågade dom mig vart jag bodde
Så svara jag - Björka
Så säger dom - Ja då förstår vi !
Trodde jag skulle döda dom svinen !
Saken är att dom bara älskar att jävlas med ungdomar
Vi kunde sitta på busshållsplatsen , där vi hängde som små ,haha !
Kunde stanna och visitera alla och ställa hundra frågor .
Varför liksom ?!
Varför döma ungdomar så ? , inte konstigt folk blir fuckt up !

Iallafall det jag vill komma fram till är att .
Det hade skett ett inbrott i området och min bror & hans vän , råkade gå förbi .
Då stannar polisen dom , och tar deras fotavtryck , för vad ?!
Sen går dom hem till mamma och är där .
Åker sen in till stan , och då kommer polisen hem till mamma och frågar efter min bror,
Och ska ha hans mobil nummer.
Ringer honom och säger att han ska hoppa av bussen.
Vilket han och hans kompis gjorde , dom frågde dom grejor sen häktar polisen dom ?
WHAT !!
Min brors kompis är inte en 18 ! ,så får dom verkligen inte göra.
Och at polisen ringer till någon en fredag kväll , asså vad är felet på idioterna !!!
Så min mamma får spel , som vanligt  , så hon & min brors kompis mamma åker det och lyckas få med sig killarna hem .
Men nu ska det göras utredning !! för enligt dom stämmer fotavtrycken .
Snälla vilken människa har inte converse idag ?..
Asså snälla , jag skulle kunna skjuta varenda polis !!
Trakesserar ihjäll folk , vet inte hur många gånger dom har stoppat min storebror,dom ger sig inte förens dom hittar något , vilket förlornarna aldrig gör !
Jag hoppas verkligen dom lägger ner detta annars ska dom få se en 19 årig tjej ,spränga hela polisstationen i hbg .Jävla svin , kan inte komma och anklaga vem som helst !
Det är just detta jag hatar hatar med Sverige , dom vill bara göra livet svårare för folk !
Börja fånga alla våldtäks män istället eller pedofiler , det är sånt som kallas brott . !!

Trött på Sverige och alla deras äckliga lagar ! :@

Nu har jag bloggat för mycket idag , mohha !
Ska stryka mina kläder som är nytvättade , loveit ! :)

Kiss ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0