Söndag !

Söndag kl halv 1 , jag har redan jobbat & håller på att tvätta !!

Igår blev det jobb & hemma , laga köttfärslimpa , mumms :D
Sen kom 2 av min favorit killar hitt en stunden , sen sängen !
Upp kl 6 iväg till jobb .
Pappa - Lite att plocka upp !
Jag tog på mig ljusgråa byxor , päls jackan !
Det va lera & lera & lera ! fyfan vad mina kläder såg ut !
Tur att jag har tvätt tid nu , haha !!

Jag saknar ridningen , hästarna :(
Det va ju mitt liv , lilla helgavontrapp , som alla kalla mig ! hhaha .
Men mest saknar jag sahara & pom-pom & killen , dom var ju mina favvisar :)
Sen vi va små var det jag & storasyster ,och hästarna , alltid !
Saknar det så mkt :( på fredag kvällen satt man alltid och gjorde vid grejorna och tvälingar lör-sön .
Varför varför slutade jag :( vill så gärna köpa mig en liten gård & hästar , hur mysigt hade inte det varit :)
Får väll gifta mig med en bonde ! hööhö!

Resten av dagen ska jag tvätta , iväg och göra ett litet jobb och sen bara vila ut , hård arbets vecka framför mig:(

Och på ons kväll , ska jag till lägenheten, kolla alla mått och sånt till gardrober , persinner , soffa osv :)

Puss ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0