Söndag , alltid lika segt !

ohh vad jag älskar att tvätta :) hihihih !!

Några kan verkligen gå mig på nerverna :@ !!

fy , mår inte toppen idag .
ontont i hela kroppen !
Och jag ska jobba ! öhhrrr ..

ot !
Onejenje glömt det viktigaste !
Jag går ALDRIG på väla utan att fixa till mig
I fredags efter jobbet hade vi panikbråttom,
Ja jag hade jobbat , svettig inget smink håret i toffs och världens luffigaste joggig kläder !
Jag bara till rebecca jag kommer träffa någon bara för det nu! '
Vi går ut från väla och jag stannar upp jag bara rebecca är inte det  *****
Jo  :O  stannar och säger hej & pratar lite
Det skämmiga är att jag har aldrig träffat killen innnan bara msn :O
Vi dör jag & rebecca flabba i 20 minuter efter hahahhahahah !!

Vi fotar & kollar !
HAHAHAHAH ÄKTA G  !
Björka humöret kommer fram , HAHHAHA DÖR AV FLABB !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0