Söndag !!

Kl är 11 , jag maxar redan musik i öronen .
Och har hunnit jobba & ta en cigg med boockas , det är typiskt Lina , morgonmänniska !
Nångång ska jag ta sömnpiller & sova bort en hel dag , hahaha !!

Tänkte dra ner till oj nu & köpa äpple och grejor.
Sjukt sugen på äpplepaj , Mmmm :)

Jag har PANIK !
Får snart min lägenhet och jag hade planerat att spara pengar innan dess :/
Men vi snackar om LINA , jag & pengar det är som en storm allt bara snurrar iväg !
Och jag har sagt att allt ska va nytt allt gammalt ska bort , förutom min säng , för den älskar jag mest av allt jag äger , haha (: himmlasängen :) men allt annat ska vara nytt , känns bäst ,helt lägenheten är helt ny renoverad , då villl jag ha helt nya möbler med (:  och jag är lite sne , för jag har ju ganska mkt kläder om man säger så och är ingen gardrob älskare , så jag ville sätta upp såna skjutdörrar så det blir en mega gardrob som man kan gå in i , men får man inte :@ lite synd :(:( hemma hos mammsen var endån bäst , sovrum , sminkrum & klädrum , det var naaajs :D 
Sen har jag inte fått min ersättning från F-kassa , elller FITTKASSAN , som jag kallar dom nu mera !
Det var 2 månder jag var sjukskriven & har fort.f inte fått pengarna .
Och föra veckan pratade jag med chefen där
L- Då kan ni inte garantera att jag får mina pengar detta året ,ni sa 12 veckor bara !
Chefen - Nej , jaa men bra då e vi klara här KLICK !
Jävla idiot !
Jag har väntat snart 6 månder !
Kan dom göra så här ?!

Men jag får hoppas min älskade pappa hjälper mig (: hihih
Börjar bli lite gladare nu igen :) , kanske för min boockäs är hemma ! hihii .
Gårdagens ämne var ju ändån roligast , undra vad jag ska få julklapp , hahah !!

Nej nu blir det Oj :)

Puss !!

Jag & Boockääs <3 !

 


Kommentarer
Postat av: boockas

hahaha din julklapp kommer bli bäst! <3<3

2009-11-15 @ 16:58:24
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0