mys med boockas !

Jag & Rebecca åkte ut till domsten/gråläge !
Gick & satt oss nere vid havet och drack kaffe & åt mackor :)
Satt där ett bra tag snacka om allt i livet , planer och massor :)
Riktigt härligt lungt och skönt :) 

                                                                            



Min älskade familj
Mina älskade syskon

Sandra, Daniel , Tobias , Emelie och kevin !
Ni är verkligen mitt allt i livet .
Snacka nyss med lillebror , man blir tårögd .
Vi har gått igenom för mycket , vi har förlorat våran älskade syster , pga av detta samhället inte kan göra något rätt ! Nu är det dags för lite rättvisa.!
Så mycket vi all kämpar & håller ihop . 
Vi har ju inte direkt haft det lätt med något , men vi har alltid hållt ihop !
Ni vet att ni är mitt allt på den jorden <3 !!
Och vi alla vet att vi alltid finns för varandra vad det än är !

Nu ska jag äta lite :)
Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0