lite nytt. ..

hahahhaah.
Sitter & snackar i tele med susanna..
Och det va ju så här att jag träffa en kille från en radiokanal innan .
Vi kom och tänka på det eftersom hon lyssna på den kanalen just nu och vi dör av flabb ,  hahah!!
Ohh mamii , hahaha !!!
Massa andra sjuka minnen med , hahahah !!

Jag & susanna , bråka överdrivet mycket och beter oss som barn .
Men till slut så är det bara vi som förstår varandra.
Det är sjukvänskap vi har , men vi kan varandra in och utan till.
Vi har gråttit skrattat slagits ja det mesta men när vi väll behöver varandra för råd eller hjälp finns vi där .
Vi är helt enkelt för lika !!

Vad har hänt senaste tiden ? , JOBB JOBB & JOBB.
Men löneförhöjning blir det , niiice (:

I helgen blir det ännu mer jobb & detta året ut :/ .

Och nu har jag inset att jag har förlorar kärleken i mitt liv !!

Rebecca & Lina , sorry att jag inte kunde följa med , hoppas ni har det underbart ! <3

Jaa kort & gott :D .

Puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0