kärlek är det finaste som finns !

Varför är jag så mongo och vaknar kl 8 , när jag förengångs skull kan sova hur länge jag vill !
Mycket arg på mig själv ! Men jag tvättar iallafall nu , så det är bra :)

Igår va min älskade boockääs här (:
Fick veta massa kul (a) hihi
Och du vet gumman , att jag finns här hela tiden för dig :)
Så mycket som du gör & så mycket som du utstrålar är ett stort bevis på hur mycket ni 2 betyder för dig :) .
Ni ser bara mer och mer kära ut för varje gång du åker ner .
Och jag älskar att se min älskade , älska ! :)
Va mycket älska det blev i den menningen , höhöh !

Min favorit bild på er !
Kärlek , glädje , styrka , mod & hopp ! 


Nej , nu ska jag ner i tvätten en sväng , sen ?
Jag vad gör jag 80% av dagen STÄDAR ! hahaha
Jag borde starta ett eget pogram städ akuten ! hahaha ..
Dagens folk är stora svin ! :D

PUSS ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0