Fredag !

Klar med jobb för idag , härligt ! :) Och har bara 4 timmar på söndag !
Så man kan ta det lite lungt :)
Rebecca hjärtat kommer över idag för lite vin & mat och idol .
Saknat henne mycket , hon åker ju till mannen , allt för ofta :P , men vad gör man inte för kärlek :)
Men ikväll är hon min <3 !
När jag hittar min man , ska vi mysiga middagar & massa annat kul vi 4 :) hihii.

Nu ska jag diska lite & fixa till & sova en timme hade jag tänkt mig med !

Jag har märkt en sak att jag har mkt mer läsare nu än innan , det är kul ! :D
Eller är det kanske för lille vasko har börjat läsa , hahaha , du ska få en egen rad i varje inlägg , bara för du är så duktig och läser ;) hahaha !!

Hoppas alla har en trevlig fredag !
Puss ! :)


Jag & syrran nattrökar , hur kul är inte det, hahha . nördar <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0