Torsdag !

SPYR !
Usch , Idag var jag tvungen att gå hem en timme tidigare  , fick sån äckel känsla !
Som alla vet är jag ju städerska ! Idag kom vid 2 tiden till en lägenhet , (Som en arab har bott i)
Fyfan , jag kräktes nästan , kunde verkligen inte vara där , så jag gick faktiskt hem :$ ,det var liksom för mycket för mig ! Lika bra att tänka eld på hela skiten för fan !
Sen satt jag och tänkte , araber & svenskar är fan det skitigaste folket !  Oj vad många hatar mig nu :D haha !
Men så är det svenskar är lata jävla kossor , araber bara steker mat i olja och njuter av sveriges rena vatten . men fan inte våra bra städprodukter HAHAHAHA  !!
Nej uscch finns svinga jävla folk !! 

Så nu är jag ledig fram till halv 6 !!:) 
Kanske blir en timme framför tv !! 

ARG !! Asså kan bli så jävla fucking förbannad ! Jag låter dom använda min data är det inte tangenter som inte funkar så är det  mat på den , eller så fucking  fucking funkar inte ljudet  !! Svär jag skulle kunna slå ihjäll någon !!

Gud har så mycket jag måste göra :( men NÄR ?
#Sola
#Förlängahåret & färga & även boka en tid för att se hur/om man kan få det att växa igen :( .
#Fixa naglarna
#Shoppa massa

Hade så mysig dröm i natt ! Ville inte vakna :(:( !!

Aja , Maaatdags !


PUSS !!

Love it !

Kommentarer
Postat av: bobbo

Skulle inte du spara lite ;)

2009-11-13 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0