Vin & sol , Jaddååå ! :)

Hemma nu efter vår länge färd genom Sverige :) .
Vart inte så hemskt på Öland som jag trodde ju , haha , riktigt fint :) 
Jag har ju lite fobier för , Sverige , Husvagnar , Stugor  rent av SVENSSON SVENSSON ,  haha , ska det var ska det var ett plan som tar mig till  SOL ! :)  Men fest på Öland med flickorna kan bli super nice ju :D
Jätte på G idag , sol , sol & HIF vilket innebär , Hampan & vin :) Jaaa !!! 
Hahha , ska inta sängen en liten stund för avkoppling sedan fix fix :) 
Ohh vad härligt , i morgon kommer lönen , SHOPPING !!! JADDÅÅÅÅ !! Hahah.

Massor planerat denna veckan , herregud tur jag har ledigt , borde kanske vila ?! . NEEE ! hahah .

Jag har inte ens orken att orka bry mig !! 

Love it  !! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0