En skön dag , JAA !! :)

Nu är Rebecca hemma :) . Känns ju över skönt , du vet att du betyder massor gumms :) . 
Så vi ordna en liten välkomst fest för henne :) 
Va verkligen super trevligt :) .
Men vid halv 1 , drog vi oss utåt !! 
Jag , mimmi , lucas , hampus , hittade inget roligt , så vi drog köpte kebab och hem till mig :) .
Satt & gjorde allt och inget , lucas drog vid 3 , sen kom Lina förbi :) .
Daniel & sirre kommer hem packade som svin hahah , alla bara kastar sig på mig när jag precis lagt mig i sängen .
Till slut gick sirre & danne och la sig , hampus somna i min säng så jag och mimmi & peter intog soffan , haha ! 
Vaknar på morgongen , peter e borta ?! haha , hampus & danne e på väg ut 
Så jag och flickorna snacka lite skit och mådde dåligt , haha ! 
Sen drog sirre hem, jag & mimmi ner till OJ ! . Fettat oss som fan :D

Nu kom jag precis hem , varit i stan med daniela och druckit latte och köpt triss , 12 dubbel triss !! , hahah men inte en jävla vinst !!! BAJA MEJ !! haha .

BÅSTAD ... 
Daniela fick värsta iden idag ,
- Lina , vi tar din pappas båt , kör ditt har båten där & bor i den  .
För vi ska ju vara i Båstad 3 dagar , tennis veckan .
Känns luffit att på hotell , hade varit  sjukt najs ha båten där :D bara steka , Yeha :) .
Men pappsen är lite gnällig , han skulle tänka lite på det, men någon kanske vill ge mig 2 miljoner så kan ni joina !!! hahahahaha .     Vi har planerat sjukt mycket i sommar , så sjukt jävla najs ska det bli :) . 

Ja , och jag har beställt sjukt mycket nya kläder ! , lite ångest , eftersom jag redan har shoppat upp hela denna lönen !! 
Men gjort e gjort ;) . haha . 

Nu väntar jag på att rebecca ska ringa , så ska jag mimmi & boockas hitta på nått mysiiiit :) 

Have a nice day peeppps ! :) 

Jag & Boockas


Mimmi , jag , manne , boockas & siroky
 
Jag är ett stort mongo :D


Grejor till lille hjärtat :) 




Kommentarer
Postat av: emelie larsson

e det din hund ? ?? ??

2009-05-10 @ 21:59:11
URL: http://onlyrightnow.devote.se/
Postat av: Anonym

var har du beställt dom sakerna? :)

2009-05-11 @ 16:26:58
Postat av: Lina

Svar till emelie - Neej , tooffii är mycket gulligare :)



Svar till ? - på http://www.funnyfur.com/ , finns massor av gulliga grejor :)

2009-05-11 @ 22:48:02
Postat av: Anonym

Lägg in bild på din hund :)

2009-05-11 @ 23:47:54
Postat av: Lina

Kan jag göra :) kommer bilder ikväll :)

2009-05-12 @ 12:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0