Ta mig till en plats där jag kan känna lycka !

Jag känner mig så vilsen ! 


Känns som tiden bara går & går men vet inte vart jag tar vägen ! 
Är verkligen trött på dom flesta ! 
Vart fan har respekten tagit vägen ?! 
Ni kommer hit varje dag , även fast igen ber er , skitar ner , äter , stör !! 
Visar ni någon respekt att detta är mitt hem ?! , NEJ !! 
Jag har bet er hundra gånger , plocka undan !!! 
Ni fattar inte hur bra ni har det egenligen vi låter er komma dag som natt alltid , men va fan gör ni ?!!
Allt jag har begärt av er är att plocka undan  , jag är inte er mamma som ska städa och laga mat till er ! 
HOPPAS NI ALDRIG MER KOMMER HITT SÅ LÄNGE NI ÄR SÅ JÄVLA DUMA I ERA HUVEN !!! 
Uschh vad jag är trött på detta.
Jag sa till er jag vill inte bli en jävla kärring så respektera det jag säger !!! 
Och ni lever inte normala liv och jag vill göra det tyvärr !!! 
FYFAN VA ARG OCH LEDSEN JAG ÄR !!!!
FAN TA ER ALLLA !!!

Jag trodde att människor kunde förändras, men jag insåg nyss att det går nog aldrig !!
Så varför ska man kämpa för något som bara kommer knäcka en i miljoner bitar !!

Nej , nu orkar jag inte mer !!  
Vill så gärna flytta , bara ta min väska och gå !!

-Rebecca läste nyss din blogg , vilket jag gör 50 gånger om dagen haha!
Du verkar så lycklig , som du hittat ditt riktiga du där du är nu !!
Och jag vet att vi är som två bär , vi älskar att göra samma grejor , ALLT !!

Jag vill hitta någonstans där jag känner mej hemma ! 
Där jag älskar att leva , där jag kan koppla av !
Nånstans där jag kan älska livet , älska någon .
Där jag kan leva mitt liv och må bra ! 
Men vart ?! 
Jag tror inte man gör det för man mår dåligt utan för man vill må bra ! 

Jag har inget , verkligen inget som håller mig kvar här :( . 
Det måste ske snart , kommer inte orka mer här !! 
Har ingen i hela världen jag kan berätta allt till ingen som jag verkligen kan luta mitt huvud på och gråta ut .
Vet ni varför ?! . För här ser alla till att dom själva har det bra , så om du sticker din egen familj/vänner i ryggen!
Det är saker jag velat säga så länge , nu har jag nått punkten i mitt liv där jag inser att det finns inget att hämta här , inget att stanna för !! Jag vet att det finns dom som älskar och bryr sig till 100 % men iband övervinner det dåliga det goda !
Visst finns det dagar jag är lycklig och allt känns bra , men innerst inne finns allt  , dag ut och dag in ! 

Var rädd om dom ni älskar .
Lär er livets mening och ta vara på det .
Vissa för dom du håller kär vad dom betyder för dig.
Ställ upp för dom som finns där för dig . 

Någon gång tar orken slut för oss alla !  

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0