Hej då , eller hej ?!

Jag håller mig kvar i nått jag lämnat , för längesen ! 

Mitt hjärta säger en sak men mitt förstånd en annan !.
Folk säger alltid följ ditt hjärta, men då riskerar jag , Allt ! 
För jag vet att jag kommer stå på 0 inom kort igen. 
Ussch , inte alls kul !! 

Idag sluta man tidigt, yeep :) 
Stackars pappa , är på väg till Grekland , men tydligen försenat , redan väntat 6 timmar .
Inte kul alls , :( .
Nu åker om ner för att kolla upp skola & så till lille kevin. 
Så snart flyttar dom :( ?. 
Känns tråkigt , jag har fått bra kontakt med pappa nu . 
Lärt mig trycka på hans svaga punkter även , haha
 Gick förbi Wanda blom med pappa, finns en tunika med matchande schal som jag så gärna vill ha . så sa jag lite ledset , 
- Kolla pappa så fin den är , jag vill så gärna ha den , kan jag inte få den ? .
Då svara han 
- Ja Lina , om du sköter jobbet bra nu när jag e borta. 
Han är så jävla smart , haha .

På Lördag blir det Köpenhamn  :D ,  Ojoj , vad jag ska shoppa loss :) . 

Nu ska jag hoppa in i duschen :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0