Helt nytt

Hjälp mig  !! .
Jag är rädd , osäker. 
Men en sak vet jag , att jag har tagit steget ur vår sista dans .
Det var allt jag ville veta, nu är det de sista kapitlet.
Jag har varit rädd för att inte hitta någon jag känner mig säker med .
Men en person har slagit om alla tankarna , du har fått mig att känna något ,men jag hindrar det .
Jag vill inte ge min kärlek till någon som bara kommer kasta bort den.
Du får mig att känna att detta är värt ett försök.
Vågar jag ta steget ?!.
Vill inte ha det som jag hade innan , jag vill skratta mig lycklig gråta av glädje.
Jag vet att du verkligen bryr dig om mig och det gör mig rädd & glad samtidigt .
Allt du skriver , det verka vara för bra för att vara sant , det gör mig ännu mer osäker.
Du säger att jag kan ta den tiden jag behöver på mig.
Nu fick jag veta en annan sak , kändes som hela jag smälte .
Okej , nu ska jag ut & åka på e okänd väg , och ta steget ! 
Rebecca , du ger mig så mycket hopp , du får mig att vilja kämpa.
Sitter och gråter och skrattar , allt fint du skriver rebecca , du får mig att tänka på allt vi gått igenom,

Nej idag är det en ny dag !! 

Nu kommer rebecca ska till oj !! 
Mitt älskade hjärta vi ska klara allt tsm :)

Kommentarer
Postat av: emelie larsson

svara på msn !!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-17 @ 22:18:23
URL: http://onlyrightnow.devote.se/
Postat av: boockas

vi har gått igenom himmlen och helvetet och därför vet jag att vi ska klara detta också hjärtat <3

2009-05-17 @ 23:11:04
URL: http://rebeccathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0