Zoo i Köpenhamn , grymma grejor , haha !

 Fredag ! 
Ja , först bestämde vi att vi skulle ner till hampan en runda & snacka skit och dricka vin :) 
Men jaha , jag & Daniel bråkade ganska kraftigt , för jag är verkligen trött på alla jävla svin,
Ingen som har respekt , tycker det är hemskt !.
Så jag & Daniela börja packa och kör mot mamma , stannar tar en latte & så :) .
Sen fick jag lite panik , Kan inte bo hemma  , går inte bara  :( .
Så vi beger oss mot mig igen med grejorna , haha .
Plockade upp Rebecca , vi alla skulle fixa oss hos mig .
Kom då på att Daniela låste min dörr, nycklen ?! .
Panik , hon kan inte hitta den.
Vi letade i kanske 4 timmar , ÖVERALLT !.
Så ja vi fick ringa låssmeden :( . 
Trevlig Fredag , NOOOT ! 
Trött som man var somnade jag direkt .

Lördag
Upp vid halv 7 , för att jag & lille bror skulle åka till kusinerna i Köpenhamn.
Klockan 8 satt vi på båten som två trötta åsnor .
Min lillebror börjar dagen med Pölse & Cola !! , haha.
När vi kommer fram , blåser det som fan .
Sen när vi är på väg mot zoo:et , börjar det piss regna .
4 timmar i regnet = Lina regnpåse & paraply & filt , haha ! 
Jag är faktiskt skit äcklad av regn . 

Har fort.f inte kommit på hur man vänder bilderna på denna cp datan ! haha
Men ja ni ser lite lätt galen ! 
Uppe på huvudet satt jag då klämmor runt hela själva plasten så det inte skulle blåsa ,haha!



Var en super trevlig dag , och över grymma djur :) 
När vi gått där 4 timmar , skulle jag igenligen på en shopping runda i stan .
Men sunken & äcklig orkade inte jag ! .  SJUK ?! . jaa . haha.








Några av dom 300 foton jag tog , haha ! :) 
Just nu sitter jag med kaffe & cigg , håller på att tvätta ! :( uhh .


Och fast jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand Så kan vänner viska och löften brista om och om igen Håller jag mig kvar i nått jag lämnat Du håller mig kvar i nått jag lämnat, för länge sen

Jag skulle behöva en semester & lita kärlek !!! :( :)

JAG HADE VÄRLDENS SJUKASTE JÄVLA DRÖM INATT , BLIR NÅSTAN RÄDD FÖR MIG SJÄLV ! hahah .

Solen Skiner upp & hoppa loppor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0