Underbar dag..

Varit med Rebecca hjärtat på liten runda i Laröd & fika på stranden :) 
Tvättar & städat som en galning idag med , huuuhu !! 
Roligaste , vi kör mitt ute i ingenstans , -
- Vi går av & tar lite bilder här , 
Stannar på en åker , rebecca smäller igen bil dörren , 
Så hör vi "Klick , tittar på varandra nycklarna !! ,
ja dom var inne i bilen !! , bilen står med motorn igång vi har mobilerna där inne !! 
Som tur hade jag rutan nere lite , så vi fick peta med en jävla pinne på lås knappen !! 
Snacka om tur , hahaha

Nu måste jag jobba & till väla , med Rebecca :)  hihihi  . 
Sen ska vi laga lite mat & färga hennes hår ! . 
Varför har jag sån panik ångest ? . 


Jag vill bo i Thailand under vinter tiden här & i sverige juni , juli , augusti !!! 

Kommer bilder sen :) 

Köss :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0