Ta mig ....

Idag är en sådan dag som det inte har hänt nått speciellt och just därför har man haft massa tid att tänka.
Jag har även förmodligen magkatarr , senaste dagarna har jag haft sjukt ont.
Var nyss hos mimmi , med daniela & boockas , men har för ont så jag ville hem :( .
Nu sitter jag här själv , alla är ute .
Vilket inte spelar någon roll , jag hade aldrig klarat det .

Jag vill gråta floder , springa härifrån , aldrig mer vända tillbaks , bara försvinna.
Jag vill kunna sluta jaga efter den där känslan/kicken , för det kommer aldrig kunna upplevas igen.
Men inom mig kämpar jag mot det omöjliga.
Jag hatar att bo här , jag hatar alla ni som inte har någon respekt , ni som inte kan vara ni .
Helt enkelt jag VILL HÄRIFRÅN :( .

Jag är ingen Sverige människa , jag vill kunna vakna upp ta ett steg ut och bara landa i sanden , med klar blått hav framför mig :,( . 



Nej nu ska jag plocka undan , EFTERSOM INGEN ANNAN KAN GÖRA DET ! 
Sen ska jag verkligen lägg mig & försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0