Sol , sol sol

Det är något man längtat efter :) . 
Idag satt jag hemma och fick shopping panik , men inget öppet ! kul nej . 
Men ja gick en runda och åhlens , hade öppet ?! . 
Har man kicken måste man ha något , så slutade med att det blev 
# En blommig "jacka"
# Svart kofta 
# En vit tröja
# En Orange tröja 

Idag blev det ingen grillning , jag , peter och alex åt lite , sen åkte vi & fixa lite :) 
Sen gick vi en runda i stan men börja bli kallt så vi åkte hyrde en film :) 
Har bara mysit här i soffan , super härligt :) 
Imorgon börjar mitt nya nyttiga liv , ska börja morgonen med en jogging runda :) 

Och nu ska jag inta min säng , som ni alla älskar :) haha ! 

Sov gott & dröm sött pepps !! 

Från igår :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0