så e de !!

Blev inget väla idag .
Mötte upp Lina på sjukan , var tvungen hämta ut magmedicinerna.
Sedan ner på Mezo för lite käkka & snacka :) .
Hemåt mot mig , inom Oj köpte diet shakar , hahha !! 
Rebecca kom , färgad hennes hår , sen har vi bara suttit & snackat om allt & inget :) 
Fyfan vad jag blivit lat , tar taxi vart jag än ska nuförtiden ! 
Mycket dålig vana!! .

I morgon har jag massor att göra .
# Doktorn
# Väla 
# Navigatercentrum
# Köpa trännings kort på 24/7 
# Betala räkningar 

Uhh , massor !!  

Börja verkligen känna nu att folk är falskar än vad man tror asså ! 
En person som jag verkligen bråkat mycket med har rätt , verkligen ! .
Känner mig så jävla dum att jag tagit vissas parti .

Flytta till Stockholm känns enormt lockande :) 

Sov gott  folk :D 

Kommentarer
Postat av: Linis

Hoppe Loppan! Looove you! Ring efter väla! :=)

2009-05-27 @ 08:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0