Ni är inget till mig mer .

FYFAN FÖR ER 2 !! 
Kl är 5 , kan då inte somna om efter blivit väck 2 gånger i natt.
Ändån hade jag  smsa till en viss person , vi kan ses imorgon , för jag mår jätte dåligt & behöver sova ut.
Först kl 2 , sen nu 5 ! . Ringt ca 50 gånger för jag skulle vakna.
Ni ska ha en jävla tur att ni bara kom & gick eller ja danne . vissa våga sig tydligen inte ens upp .
Just nu är jag så arg , så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen och jag har extrema kramper i magen :( . 
Tydligen tog danne mina nycklar med .
JAG ÄT TRÖTT PÅ ATT VARA SNÄLLA & STÄLLA UPP FÖR FOLK SOM BARA SPOTTAR PÅ EN ! 
I morgon ska jag gå till doktorn & sen åker jag upp till sthlm tror jag .
Jag vill inte mer ,  vill inte , verkligen , inte här , inte med er !! .
Vissa borde lära sig en sak allt handlar inte om pengar , det handlar om att vissa tacksamhet och uppskatta vad folk gör för en .

Jag har en del helt underbara vänner och ni vet om det & ni vet hur mkt ni betyder för mig.

Anyplace is better 
Starting from zero got nothing to lose  
But me myself I got nothing to prove 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev också väckt ett antal gånger i natt, Skit lack!!

2009-05-24 @ 10:00:29
Postat av: Anonym

Jag blev också väckt ett antal gånger i natt, Skit lack!!

2009-05-24 @ 10:00:40
Postat av: Anonym

för helvete, du är för fan inte bättre!du spottar på folk som in i helvete, bakom deras rygg dessutom!!

2009-05-30 @ 19:21:48
Postat av: Anonym

Trevligt ju ;)

2009-05-30 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0