Morsdag :)

Underbar morgon :) .
Somnade rätt tidigt var ju ganska sliten , höhö ..
Vaknade upp av massa fina sms av en hel del av mina vänner , ni betyder mycket :)
även ett av en person som jag inte trodde :o :) .

Detta fick mig att dö av skratt , 
Från Rebecca 
jag vaknade nyss och kollade bilder från igår 
hahahah
2 bilder på dig ............................ jag dör 

mycket man inte vet man gör på fyllan tydligen , hahah !!:) 

Idag är det morsdag :) , ska snart dra mig ut till mammsi lite :) 
Gud vad jag saknar att bo hemma ibland :( .
Man kan ju vara riktigt lat då :) , höhöh. 
&
Lillasyster älskar att ha mig hemma , kanske för hon kan sno alla mina kläder !! haha




Kommentarer
Postat av: Lina

Nu har jag ju då sett bilden själv, Jag skratta så mycket att jag fick kramp i magen ,haha !! skadad för livet även , hahahahah !!!!

2009-05-31 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0