Louis Vuitton skorna man kan , dö för !!

Slutade nyss , härligt :) 
Eller ja jag sitter & gör lite pappers arbete , eftersom pappa är nere i Grekland är det jag som får ta hand om ekonomin & planeringen :) .
Så fort jag är klar ska jag hoppa in i duschen & fixa till mig .:) 
Blir äta på haket & dricka med girlsen idag :) .
Imorgon kommer peter hem :):) 
Så blir tvätt & städ på dagen , sen tillbringa kvällen med honom :) .

Förstår inte vad det är med mig är så super glad !! :) 
Ska ikke klaga det är härligt visst :D 

Herregud , jag dog när jag såg dom , så underbart fina !! 
20.000 kr , lätt värt det asså , men folk,  glöm dom !! 
Tydligen så finns det en kö lista , eftersom det finns endast 40 stycken i hel världen !! 



Snart får det bli en shopping runda i sthlm känner jag :) .
Ska även springa förbi Wanda blom idag & köpa min tunika/klänning , som daddy ger mig för jag varit så duktig på jobbet ! , haha :) Älskar pappa :) 

Ha en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0