Lördag.

Vad har Lina gjort iDag ?! . 
Varit i stan med Peter och daniela :) , sen åkte jag och peter och fixa lite , va hemma hos mammi med :) 
Sen hemåt bara latat mej , somnat till i soffan och ja ni vet . 
Tänkte dra på fest men orka verkligen inte , sorry  :( 

Nu sitter jag i soffan halv sover :) 
Min bror står i fönstret nyss , så kolla jag 
Hänger nått bakom hans byxor , TOA papper , hahah ! 
- Hur lyckas du !! hahhaha

Ska börja lägga ut dagens klädsel varje dag , Lullees ide !! 
Är det för jag inte har nått liv eller du :P hhaha . får se hur länge jag orkar ! :D

Idag hade jag på mej detta :) 
Blommig jacka från Åhlens
Vit linne från Åhlens 
Shorts från Ralph Lauren
Vita Skor från Converse  





Bevis !! :) hahha


Kisses !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0