kaffe diet & botox ?!

Haft en stressig morgon . 

# Tvätta kl 6 , insåg att jag hade super lite tvätt medel , kul allt öppna 9 ?!.
#  Sprungit upp & ner som en dåre i trappan , OBS , 5 Våningen .
#  Lång morgon runda med toffi .
# Solat 
# Diskat , städat .
# Var tvungen gör ett litet jobb med .

Blev precis klar med tvätten .
Hur har jag hunnit allt :o , duktig .
Nu sitter jag & pustar ut lite , för att snart inta duschen :)

Jag har märkt en sak , när jag dricker kaffe på morgongen blir jag inte hungrig på flera timmar. ?! .
Bra diet , för kaffe är ju mitt liv  ,men har svårt att hinna med  ibland.
Men som mamma sa , - Lina , latte det är farligt . 
Kanske därför jag lagt på mig lite extra , Latte är ett måste , VARJE DAG ! .
Men ska försöka bli av med den dåliga vanan ! :) 

Pratade med Daniela innan , om att göra botox ,  läppar & runt ögonen .
Tycker dock att läppar är inget jag bryr mig super mycket om , men däremot runt ögonen .
Har fått en hel del rynkor , och dom ska bort ! Ska försöka göra det nu så snabb som möjligt :) 


Nu ska jag hoppa in i duschen , sen träffa lille muppan när hon slutar :) 





Kommentarer
Postat av: Lina

haha ja du har ju skit mycket rynkor? :S

2009-05-17 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0